luni, 19 mai 2014

Să iubești sau să fii iubit?





           Acesta este un răspuns minunat ce se potrivește la întrebările mele din postarea anterioară: Dileme...
        
           Așa este. Nici măcar nu poți să știi ce ar fi mai nasol. Ambele variante sunt nasoale. E crunt să iubești și să nu fii iubit, dar e la fel de trist să fii iubit și să nu iubești. Nici nu aș putea să vă spun care variantă e mai tristă și mai nefericită. Viața mi-a dat să le trăiesc ambele și ambele sunt nasoale. 
           Dacă aș fi obligată să aleg între a iubi sau a fi iubită, aș alege totuși să iubesc. Nu pentru că e mai bine sau mai puțin rău, ci doar pentru că nu aș suporta să trăiesc fără să pot iubi. Mă pot minți singură că-s iubită. Pot să mă păcălesc cu asta, să-mi imaginez că-s iubită... dar... nu pot să mă mint că iubesc. 

           Citisem la un moment dat o postare pe facebook, de genul: "Se spune că nu poți trăi fără iubire. Aerul cred că e mai important." Am zîmbit doar așa cum zîmbesc și acum. 
La fel zîmbesc și la citatul următor: 
"Să iubești nu e nimic.
 Să fii iubit e ceva.
 Să iubești și să fii iubit e totul." - T. Tolis

Un răspuns ar fi:
"Nu există în viață decît o singură fericire: să iubești și să fii iubit..." - George Sand 
Deși cred că e cam mult spus totuși: o singură fericire... 

Un sfat bun: 
"Caută iubirea cu inima, nu cu capul." - M. Twain 

Iubirea atrage ca un magnet... 
"Pe cel ce iubește ploaia și o casă bună și privește viața împăcat, pe acela îl voi urma prin furtună, și la focul lui mă voi încălzi neîncetat." - Frances Shaw 

Cel mai mult îmi place însă acest citat: 
"Tot ce stim despre iubire este că iubirea e totul." - Emily Dickinson

        Tind să cred că, cel ce iubește cu adevărat va fi iubit și el la un moment dat. Iubirea atrage iubire. Problema e însă că mulți confundăm iubirea cu îndrăgostirea și puțini învățăm să iubim pur și simplu, fără a avea așteptări. 

"Să dărui totul, să sacrifici totul fără speranță de răsplată; asta înseamnă iubire." - Camus

        Cei ce vreți să învățați să iubiți, vă recomand să stați mai mult în preajma copiilor și să vă deschideți sufletul, să-i observați, să fiți dispuși să simțiți și să-i lăsați să vă învețe să iubiți. 
        Copiii sînt minunați!



           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.