sâmbătă, 27 aprilie 2013

Muzica...

P.S. un alt video ce nu mai apare.. sorry...

"Muzica oferă un suflet universului, aripi minții, zbor imaginației și viață oricui."
Platon



"Cred că muzica însăși poate vindeca. Este o expresie explozivă a umanității. Este ceva ce ne atinge pe toți. Indiferent de cultura din care provii, cu toții iubim muzica."
Billy Joel


               Am dat peste acest video bîntuind pe facebook. (noroc cu prietenii..)
              Mi-a plăcut atît de mult, încît am considerat că merită să-l păstrez pe Arta Sufletului. Chiar mi-a ajuns la suflet... 
              Dacă ar fi să vă postez toată muzica ce-mi atinge sufletul, bucurîndu-l, alintîndu-l și mîngîindu-l, aș începe acum și probabil nu m-aș mai opri niciodată. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.