luni, 6 mai 2013

O zi minunată...

Începe cu trezirea de dimineață 
cînd soarele se joacă pe a ta față 
printre crengile copacilor
zîmbind provocator.
 Un duș răcoritor, 
puțin ulei pe trupul gol,
                                                      relaxare la plajă în doi...
energie pentru-amîndoi...

și...

Muzică pentru suflet... 


        Pentru o zi perfectă recomand să nu lipsească din programul vostru mîncarea sănătoasă și sportul. 

        Avînd în vedere că abia mi-am revenit după cîteva zile cumplite de febră mare, arsuri la stomac și stări de rău, cauzate de o infecție la rinichi și tratamentul pentru aceasta, nu mă aventurez încă la sală și piscină. Totuși sunt sub tratament și de ieri mișun entuziasmată că mă simt mai bine, dar probabil ar fi recomandat să mai stau prin pat, cel puțin pînă aflu analizele de la spital.  :) 
       Aveți grijă de sănătatea voastră, e cea mai importantă !
       Eu nefiind o fire bolnăvicioasă uneori nu știu să apreciez cît de important e să fii sănătos și mă mai neglijez la acest aspect, neavînd grijă destulă de mine. 
       Săptămîna aceasta am am avut ocazia, din păcate, să realizez pe pielea mea, că există probleme de sănătate mai nasoale decît durerea de dinți, ce o consideram cea mai cruntă. Știu că există boli grave și nasoale, dar pînă cînd nu ajungi să simți ceva anume pe pielea ta, nu vei înțelege niciodată cu adevărat prin ce trec cei ce suferă de acel ceva....
       Dar... gata cu pălăvrăgeala despre boli și altele nasoale! 

      Azi e o zi minunată! A început minunat, a continuat minunat și intenționez să o închei la fel de minunat. 



      Vă doresc o zi minunată și vouă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.