miercuri, 1 mai 2013

Cine îți este aproape la greu...

                   Mereu cînd se întîmplă nenorocirea să mă doară un dinte/măsea, mă gîndesc că nimic nu e mai nasol decît durerea de dinți/măsele. 
                   Totuși există altele mai nasoale. 
               
                  Azi, de exemplu mi-am adus aminte cît de nasol e să-ți fie rău și să vomezi și tind să cred că e o chestie mai nasoală ca durerea de dinți sau măsele. La o durere de dinte, iei un madicament sau mergi de nevoie ca de voie bună la dentist și se rezolvă problema în cîteva minute. Ce te faci însă cînd ți-e rău?! Îmi veți spune probabil unii, că trece tot cu ceva pastilă. O fi așa...dar pastila dacă nu o ai trebuie să o cumperi, iar ca să o cumperi e necesar sa mergi la farmacie sau chiar la medic înainte. Ei bine, ia spune-mi tu mie cum faci asta dacă ți-e rău și cînd te ridici din pat nu știi cum să fugi mai repede la baie? 
                  Ei vezi! Cu durerea de dinți poți umbla chiar și dacă umbli ceva mai încruntat sau cu mutra schimonosită pe stradă. Cu răul e mult mai nasol....acesta te roade pe din-năuntru...te mănîncă de viu...te epuizează și depinzi de ajutorul celor din jur. 

                  Prietenii adevărați la greu se cunosc. :)
                 Mulțumesc din suflet celor ce mi-au fost și-mi sînt alături la greu.


                  Camarazi de front....             





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.