miercuri, 27 noiembrie 2013

Cine…

        Este plin netul de lozinci motivaționale, de îndemnuri pozitive, de sfaturi, de păreri, de multe și mărunte,  dar toate acestea uneori îți par fără sens, zadarnice…

Cine te învață cum să-ți alini dorul? 

Cine te învață cum să iubești? 

Cine te învață cum să simți? 

Cine te învață cum să alegi drumul cel bun în viață ?

Cine te învață cum să ierți? 

Cine te învață cum să înțelegi?

Cine te învață cum să accepți? 

Cine te învață cum să fii bun? 

Cine te învață cum să fii tu însuți? 

         Cu toții te îndeamnă fii tu însuți, iartă, acceptă, iubește, fii bun, fii optimist și multe multe altele, dar nimeni nu te învață cum să faci toate acestea. 

        Te uiți în jur și vezi o lume agitată, plină de griji și probleme, o lume încruntată și grăbită. 

Unde se grăbesc cu toții?! 

        Gînduri, gînduri și iar gînduri...

 Cine te învață cum să gîndești sau cum să nu mai gîndești atît de mult și haotic? 
       
        Mereu ești pus să alegi dar… 

Cine te învață cum să alegi? 

        Lozinci de genul trăiește clipa…dar...

 Cine te învață cum să trăiești? 

Cine…?

8 comentarii:

  1. Aceleasi intrebari mi le-am pus si eu in tulburarile mele din ultimele zile. Un raspuns l-am putea gasi aici:

    http://www.artdevivre.ro/balada-absentului-liberul-arbitru-mit-sau-realitate/

    Nu este un steag alb, este doar o informatie ce simt ca ma va ajuta mai mult decat nlp, yoga sau mesajele motivationale de pe fb si doresc sa o dau mai departe, poate ajut la o oarecare limpezire. Acela va veni mai tarziu, cand voi simti eu.
    liviu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru link, Liviu.
      Am citit...
      Dar sincer, nu mă prea ajută cu nimic.
      Vorbește depsre renunțare la plăceri de moment pentru plăceri de mai tîrziu...
      Hmmm.. Am fost rațională toată viața și am renunțat la prea multe pentru așa zisele plăceri de mai tîrziu și ce folos?! Am rămas și fără plăcerile imaginare de mai tîrziu și fără plăcerile de moment. :))
      Nuu.. renunțarea nu cred că e o soluție.
      Sacrificiu. Suferință. Planuri... asta sună iar a lozinci ieftine.
      Iar în exemplul doi, e cam tot ce se spune în lozincile motivaționale. Stimă de sine, încredere, putere interioară...
      Ok...

      Dar... cine ne învață cum să iubim, simțim, alegem, iertăm, acceptăm....cum să trăim?

      Ștergere
    2. Cine de pe net ?Asta intrebi ? Nu inteleg...articolul este o invitatie la reflectie,sau ...ce e ?

      Marian

      Ștergere
    3. Cine… în viața asta… (de oriunde..) ? :)

      Ștergere
    4. Tot nu inteleg...Cum ,,cine ?! Oricine;totul ne invata ! Daca nu se plaseaza dincolo de un anumit grad de elevare ,o lectie oarecare a vietii ne invata prin diferenta,prin ceea ce ne desparte.Daca o lectie,un om,orice din ceea ce e inclus intr-un proces de invatare,are un grad inalt de vibratie( Bine,adevar,frumos ) ,atunci ne invata prin asemanare,prin ceea ce ne uneste.Viata isi spune povestea;functie de calitatile noastre si de ce ducem cu noi, intalnim un gen sau altul de lectii;cu ajutorul lui Dumnezeu o scoatem la capat ! A invata este o abilitate interioara,o calitate,in timp devine o arta...Nu inteleg,cum adica,,,Cine !? Nimeni.Invatam singuri.Sunt lectii despre rau si urat,si sunt lectii despre frumos,despre bine.Noi alegem,mai constient sau mai putin constient,mai sub presiunile subliminale ( deloc deneglijat )sau mai sub puterea sufletului.Oameni ,,invatatori" exista din fiecare parte la fiecare pas...Mai rau stam la capitolul Maestrii.Sunt putini cei care au cautat implinirea si nu succesul,si sunt si mai putini cei care au descoperit-o cu adevarat.Din acest punct de vedere,da,ai dreptate : Cine ? Cine ne invata cum se traieste viata adevarata ?!

      Marian

      Ștergere
  2. Prima carte pe care am pus mana azi a fost : Misterele lui Iesod !Mai poate zice cineva ca nu exista Dumnezeu ?!

    Azi ROMANII se pupa pe suflet - La multi ani !

    Marian

    RăspundețiȘtergere
  3. Sanul mamei si umarul pe care ti-a spus sa-ti pleci capul cand vei fi mare !


    ” …Si-acum du-te, fa sa creasca flori pe campii si sa rada albinele pe petale. Ochii lor te privesc. Iar eu sunt cu tine! Mereu! ”

    http://vk.com/video7240602_163755653



    Marian


    P.S.Am castigat ! Sa-mi dai un Trandafir.
    Imi trebuie pentru Omraam !



    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.