sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Experiență nouă...

        Dragii mei am decis să o fac și asta: experiența unei nopți într-un club. 
        Am îndrăznit să calc și eu pragul unui club de fițe sau mai corect spus cu fițe și am rezistat voinicește pînă s-a decis trupa să plece, ca să nu fiu eu spărgător de gașcă. 

        Scriam recent că eu consider muzica și dansul printre cele mai bune preludii. Ei bine, țin să subliniez profund, că doar muzica care îți atinge corzile sensibile poate să ducă la un dans superb, acel dans al preludiului. 
       Muzica de club îmi cam brutalizează sensibilitatea nefiind pe aceeași lungime de undă cu frecvența sufletului meu. M-am distrat, pentru că știu să fac asta, dar acum îmi mîngîi urechile cu muzica mea de suflet, blîndă, melodioasă, romantică și-mi liniștesc sufletul ce a fost agitat în club de zgomotul mult prea puternic. 
       Am plecat de la club cu urechile înfundate, respirația îngreunată de fum și aburii de efect și picioarele frînte de oboseală. Dar am plecat cu bucurie, o bucurie sinceră că merg acasă la loc'șorul meu liniștit unde pot asculta muzica ce o iubesc și pot dansa zîmbind și plutind. 
       Nu pot spune că e nasol în club, că nu e frumos să judec eu asta sau altceva pe lumea aceasta, dar pot afirma cu certitudine că nu-i un loc pe sufletul meu și presupun că nu mai calc eu degrabă într-un astfel de loc. Dacă descopăr un club cu muzică de suflet, da, dar cu zgomoteca experimentată, nu-mi mai doresc. 
       Prefer să joc monopoli sau orice altceva poate fi relaxant sau distractiv... un film bun, o carte minunată, o plimbare prin noapte, un cer plin de stele, un chef cu muzică preferată sau orice altceva afară de cluburi. M-am lecuit de a merge în cub. :))

Un comentariu:

  1. Vazut,placut,pierdere de timp...ha ha !
    Am un prieten mai in varsta si discutam zilele trecute ,zice :
    -Vasele de croaziera,zece etaje pe inaltime,nu stiu cate sub,piscine,cinematografe...inainte poate m-as fi urcat pe unul din ala ca sa am ce povesti ! Azi ?! Da-mi o motivatie ...Mai bine plimb cainele !
    Si-l mangaia usor in timp ce asta se uita in ochii lui : - Zece ?!
    Mai spunea si ca enormitatile alea au fost facute ca sa se plimbe ele cu noi... pe ocean.Misu...nu cainele !

    Marian

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.