duminică, 8 decembrie 2013

O dovadă de iubire...

      Tocmai am citit o altă povestioară frumoasă, ce arată cît de profund știu să iubească copiii: 

"Povestea a început cu mul timp în urmă, cînd un bărbat și-a pedepsit fetița de 5 anișori pentru că pierduse un obiect de valoare. 

Dimineața următoare fetița i-a adus un cadou și i-a spus: 
- Tata asta este pentru tine.

Tatăl era trist, dar se supără foarte mult cînd, deschizînd cutia, văzu că nu era nimic înăuntru. 
Îi spuse cu asprime: 
- Nu știi că atunci cînd se face un cadou, se presupune că există ceva în cutie?!

Copila îl privi de jos pînă sus și cu lacrimi în ochi îi spuse: 
- Tata… nu este goală. Am pus înăuntru atîtea sărutări pentru tine, că am umplut-o.

Tatăl se simți devastat. A îngenunchiat, a îmbrățișat-o și i-a cerut iertare. 

Pentru tot restul vieții sale, tatăl avea cutia aproape de patul său și cînd se simțea descurajat sau în dificultate, o deschidea și scotea un sărut imaginar amintind dragostea pe care micuța o pusese înăuntru…

Fiecare are o cutie plină de sărutări și dragoste necondiționată, a copiilor și prietenilor noștri. 
Nu există ceva mai important care se poate avea."

       Alte cuvinte nu adaug, pentru că fraza copilei cu ochii plini de lacrimi: "Tata… nu este goală. Am pus înăuntru atîtea sărutări pentru tine, că am umplut-o." spune absolut totul. 
       Vă doresc să primiți cît mai multe cutiuțe umplute cu sărutări

p.s. Mulțumesc din suflet persoanei ce mi-a dat azi povestioarele acestea minunate... mi-au încălzit inima cu o blîndă mîngîiere. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.