miercuri, 8 ianuarie 2014

M-a prins febra creației...

        Dragii mei cititori, am să vă încînt azi cu noua mea creație în plină desfășurare. :)


            Absorbită de ceea ce fac cu mult suflet… timpul a zburat pe lîngă mine cu repeziciune, deși eu am avut senzația că a stat locului.
            Afară... nici nu am observat ceața subtilă cum învăluise clădirea alăturată, pînă cînd nu m-a trezit vocea caldă din telefon, ce-mi vorbea despre realitatea înconjurătoare. Am privit pe geam mirată, am zîmbit și am revenit în lumea culorilor pe ritmurile muzicii.

           Acum, că am făcut o pauză coborînd pe pămînt din plutire, am vrut să vă bucur cu mica mea creație înainte de a pune ultimele pete de culoare.

           Sper că v-am făcut curioși în privința culorii ce o vor avea florile, dar va trebui să așteptați cu răbdare finalizarea picturii. Promit să revin cu o poză pe această postare, imediat ce voi termina de pictat, așa că vă aștept cu drag să reveniți mai tîrziu să vedeți culoarea minunată a florilor ce vor zîmbi pentru voi.

           Și pentru că sînt doar un om, simt cum începe să mă chinuie foamea. Am uitat de toate cît am pictat și aș uita din nou, dar totuși e bine să nu neglijez aspectul sănătos al existenței mele și să fac o mică pauză de masă.
          Apoi… voi lucra cu forțe proaspete… cu mai multă energie. ;)

P:S.  Cine ghicește culoarea florilor va primi o îmbrățișare caldă… reală sau virtuală… :)

P.S.S…. după nici nu știu cît timp… revin…

         Am terminat cu febra creației pe ziua de azi și nu vă mai las în așteptare, așa că iată încă un pas al procesului de creație…


urmat de….
finalizarea operei de artă… 


Vă mulțumesc pentru răbdarea acordată. 

16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru încercare… Sunt precum se vede, portocalii. :)

      O îmbrățișare virtuală, oricum primești >:D< și te aștep să-ți faci simțită prezența și la alte postări.

      Ștergere
    2. da ,,,e reusit !!! felicitari ,,, oricum nu ma asteptam sa ghicesc... :) :)

      Ștergere
  2. Daca iti spun ca e foarte frumos primesc si eu o imbratisare? :)) Lasand gluma, chiar imi place pictura ca de altfel toate manifestarile tale artisitce. Inca o data, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Liviu.

      Îmbrățișările erau pentru cei ce ghicesc culoarea florilor înainte de a termina eu pictura. Ai ratat ocazia. :))

      Ștergere
  3. ... florile.. vor fi portocalii.... frumoase... zambitoare... spre soare... :))...
    ...
    ... si eu vreau... imbratisarea ... promisa... :))...
    ...
    ... mai dar ce frumoasa a iesit.... unde o putem admira?... la tine acasa?
    ...
    ... uite... m-am trezit mai tarziu,... dau eu .. imbratisarea.. cu bucurie... :))
    ...
    ... >:D<...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa te intreb daca ai fi dispusa sa pictezi un text,o expresie scurta, de la un timp imi tot rasare in minte...

    Marian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot să fac și picturi la comandă… după poze sau schițe… Și nu doar picturi în ulei. Lucrez și-n acuarelă, creion, pastel… :)

      Scrie-mi detalii pe e-mail: ella.d.art@me.com

      Ștergere
    2. Stai putin ! Nu pari dintre cei care isi fac reclama pe net,sau am intuit eu gresit ?! Pe de alta parte intentia mea era sa-ti propun un mic experiment,daca am lasat sa se inteleaga altceva imi cer scuze ! Nu era o comanda ,era o rugaminte...am vazut ca pictezi grozav,ca poti sa extragi esenta,si..,ne conversam recent despre,,munte,,,despre lumea interioara si lumea interioara are niste carari si cararile au niste chichite,si energia unui text este stocata ca imagine si imaginea,transpusa in fizic,poate descatusa energia...uneori !Poate am mers prea departe...

      Marian

      Ștergere
    3. Ai dreptate. Nu mi-am facut reclamă pe net și nici nu am pictat pe bani… deși îmi tot spun prietenii că aș putea cîștiga și bani din pictură sau desen. :)

      Lucrările mele le am eu sau… unele le-am dăruit celor dragi.

      Da…cred că pot picta și la comandă… contra cost…
      Dar am făcut diverse lucrări și la comandă, în sensul că m-a rugat cineva apropiat să fac ceva anume… Dar acelea au fost dăruite precum altele create din proprie inițiativă…
      Persoane străine nu m-au rugat încă să pictez ceva anume… așa că nici nu am știut exact cum să reacționez. :))

      Aștept detaliile (eventual pe e-mail) și vedem dacă accept experimentul sau nu.
      Deci.. care e provocarea..? :)

      Ștergere
  5. Atat timp cat pui suflet in ceea ce faci au sa vina si banii...eu nu am prea multi ,deci nu pot sa fac o comanda,momentan ! Acum,de ce ziceam de suflet,sa pui drag,pasiune,daruire si recunostiinta ...pentru ca e nivelul superior talentului,de acolo vine harul.Stiu o poveste despre un tesator de covoare care facea covoare cu defecte,tesaturile lui nu atingeau perfectiunea si tutusi lumea se inghesuia sa cumpere,toti isi doreau sa aiba in casa ,un covor de-al lui pentru ca ,Kabir, avea o calitate interioara ireprosabila,si calitatile lui se scurgeau in covoarele lui si covoarele lui aduceau in casele oamenilor binele,prefaceau viata in binecuvantare.Kabir era un Intelept al timpurilor apuse...Sigur,tu nu esti Kabir,dar Kabir poate sa traiasca prin tine,la cat talent ai se poate chiar si indragosti,nu ?!
    Bun ,am zis ce-am zis,iar acum o sa zic ce ziceam ca zic / ...PRIN CRESTETUL MUNTILOR VOR CURGE APE....

    Marian

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,frumos...asta e ,,expresia,,despre care ziceam ca ai putea sa o transformi in imagine /Prin crestetul...De catva timp imi tot staruie in minte si cred ca am prins sensul...prin crestetul muntilor nu curg ape,din crestetul lor izvorasc !E un pic mai complicat si textul e foarte puternic,vreau sa vad daca tie iti transmite ceva asemanator cu ceea ce ,,vad,,eu.Daca te apropii cu desenul/pictura de ceea ce sesizez eu ar putea fi un semn,ca putem accesa o ,,cheie,, a unor texte,sau..ar putea insemna ca ne pricepem la telepatie ! Ramane sa decizi daca intri in experiment...Si ,sa stii ca nu e chiar importanta telepatia,nu ea ma intereseaza,in schimb cheile da,cheile ma intereseaza pentru ca ele pot deschide usi interioare greu,uneori imposibil de deschis prin metode si tehnici omenesti.Si ,sa nu zici ca sunt ciudat,sa nu zici asta...nu am nevoie de confirmari ,stiu !

    Marian

    RăspundețiȘtergere
  7. Răsfoind blogul, am ajuns la ceea ce spuneai: "Prin creștetul munților vor curge ape"... Recitind această expresie, mi-au trecut prin minte 3 imagini.
    1.... o pictură ce am făcut-o mai demult... o stâncă, o apă și verdeață cu flori... iubirea în imagine... O am în ceva postare, nu mai rețin care.
    2.... două creste 'nalte pline cu brazi, printre care curge o apă înspumată, ce se varsă într-un lac mare, calm.
    3. un vulcan în erupție.

    :) Nu știu dacă pot reda exact, în culoare și formă, imaginile închipuite la punctele 2 și 3. Poate voi încerca cândva...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.