vineri, 3 ianuarie 2014

La mulți ani!

           Am început noul an cu zîmbetul pe buze, multă căldură în suflet, gînduri frumoase, planuri și dorințe multe ce sper să le îndeplinesc anul acesta pas cu pas.

           Este o vorbă: "Ai grijă ce-ți dorești că s-ar putea îndeplini."

           Eu îmi doresc liniște sufletească, înțelepciune, iubire, dragoste, sănătate… restul… cred că le pot face cu răbdare, perseverență, ambiție și voință…
Acum mă gîndeam că probabil ar trebui să adaug și "credință", dar recunosc deschis și sincer că încă rătăcesc puțin în ceață pe tărîmul credinței. Oscilez încă între credință și necredință, dar sînt convinsă că mă voi lumina în timp și îmi voi găsi liniștea lăuntrică la momentul potrivit, scăpînd de clipele de incertitudini tulburi și de gîndurile nepotrivite.
           Viața îmi demonstrează tot mai mult că nimic nu este întîmplător și încep să mă conving că toate se întîmplă la momentul potrivit… totul e spre binele meu… E nevoie doar să știu să observ și să înțeleg ceea ce se întîmplă și... să învăț… să ascult… să învăț… să ascult… să învăț… totul cu răbdare…  Nu putem grăbi lucrurile firești…

           Anul trecut s-a încheiat atît de frumos… Am primit chiar și un cadou minunat: patinele mult dorite, ce le voi inaugura mîine. :) Mulțumesc din suflet!


              Anul acesta a început așa cum mi-am dorit, cu liniște și căldură sufletească, bucurie, rîsete, zîmbete, afecțiune…  și sper să continue la fel de bine. 

              Știu! 
              Mă așteaptă multe greutăți și multe provocări, dar voi merge mereu înainte cu fruntea sus, zîmbind.  Cum spune Pera: "Printre greutăți spre stele!". Eu aș adăuga: Printre greutăți spre stele ZÎMBIND! 
              Sînt convinsă că voi mai avea momente tulburi, poate chiar momente de cădere. Sînt doar un om, ca orice om, cu multe gînduri și frămîntări, dar mă voi ridica mereu, iar și iar… mereu mai puternică și mai încrezîtoare… mereu cu zîmbetul pe buze. Cînd nu voi mai ști să zîmbesc, înseamnă că nu voi mai ști să iubesc, iar fără iubire… murim… 
              Obișnuiam să spun cînd eram mai tinerică: Fruntea sus! Doar așa vei putea să vezi cînd răsare soarele!
              Mă voi uita în jos doar ca să-mi admir minunatele mele patine, ce mă vor face să plutesc pe gheață cu sufletul cald și inima plină de iubire… privind cu ochii deschiși tot ce e frumos în viață. 

             Muntele! Muntele e marea mea dragoste și sursa mea nelimitată de energie, liniște și iubire. Abia aștept să ajung din nou la munte! 

             Închei aici aceste rînduri, cu speranța că ați avut un final de an frumos, așa cum l-ați dorit și vă doresc un an nou plin de iubire, liniște și căldură sufletească… și nu în ultimul rînd, multă sănătate! 

             P.S.  Mi-ar face deosebită plăcere să-mi povestiți și voi cum v-ați simțit la trecerea dintre ani și cum vă simțiți acum, în noul an… ba chiar și ce planuri de viitor aveți, dacă doriți să le dezvăluiți. 


             

2 comentarii:

  1. Multi ani fericiti alaturi de cei care stiu sa te aprecieze si sa te iubeasca asa cum esti !Si...muntele,muntele esti tu asa cum esti azi,asa cum poti sa fii maine,urca...lasa ambitia,vointa si motivatinalele la poale,varful e Dumnezeu !Sa-ti fie aproape,mereu,si cand va fi greu urcusul sa arzi tamaie si sa zici -Impacare,Doamne,Impacare !
    Nu e usor sa urci,si sufletul tau e gata de urcus...Sa-ti fie aproape A.S,sa-ti fie aproape in toti anii tai !

    Marian

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.